Taman Permainan Prasekolah

Posted on 09/11/2011. Filed under: Bahan Prasekolah, Bicara Prasekolah, Cerita Di Sini | Tags: , , , , , |

Akhirnya.. dalam minggu-minggu terakhir sekolah tahun 2011 ni, merasa jugak budak-budak pra tahun ni merasa bermain di taman permainan prasekolah. Sebelum ni memandangkan kelas prasekolah ni baru dibuka awal tahun maka kawasan persekitarannya mcm pagar, rumput-rumput, pondok dan taman permainan masih belum ada.

Pagi ni, murid-murid ni rasmi dulu taman permainan ni. Tapi sebelum tu masing-masing kena dengar dulu aku briefing pasal keselamatan masa bermain dan bagaimana nak bergayut di “monkey bar” dengan selamat. Mula-mula sorang-sorang beratur dan bergayut tapi aku standby kat bawah, bantu diorang memegang bar yang betul.

(more…)

Read Full Post | Make a Comment ( 4 so far )

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...