Sekitar Sekolah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

7 Responses to “Sekitar Sekolah”

RSS Feed for Weblog Prasekolah Budiman SK Tekek, Pulau Tioman Comments RSS Feed

Saya posting 2005 kat SK Tekek, selama 2 tahun.
Bagi saya sekolah ini bagus dan ada potensi
Kekalkan semangat “SUSAH SENANG, HIDUP BERSAMA”

nice skul in tekek,,,
ley x nk no phone pjbat sk mukut..
plezzz..
hnya blog ckgu je dpat mmbantu

very nice…tp x de kew gambar sek yg akan di buat nanti?
isi lah kat dlm nie…

Salam. Tenangnya tgk sekitar sekolah ni.. macam nak g sana jerr….

Ni semua dulu Cikgu Hai, sebelum projek untuk sekolah baharu bermula. Skrg.. rumah-rumah guru semua dah roboh, padang dah tiada, kawasan sekolah pun dah sempit dan dikelilingi dengan pagar projek.

banyak kenangan kak linda di sini. posting 1994-2001. Belum bekesempatan untuk ke sini semula. teringat kekawan lama, kat mane ya…

Saya rasa ramai rakan sekerja zaman kak linda ramai dah bertukar dari sini. Bangunan2 ni semua pun dah berubah wajah kak..


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: