2011: Jamuan Aidilfitri

Posted on 30/09/2011. Filed under: Cerita Di Sini | Tags: , , , , , , , |

Murid-murid prasekolah

Sekitar sambutan Aidilfitri antara guru, ibu bapa dan murid-murid yang telah selamat berlangsung pada 28 September lalu. Majlis ini merupakan anjuran bersama pihak sekolah dan PIBG.

Memandangkan ni Jamuan Hari Raya maka tema pun mestilah tema hari raya kan.. jadi guru-guru, murid-murid dan tetamu-tetamu yang hadir kebanyakannya datang bergaya dengan tema baju raya masing-masing.

Sebelum majlis bermula, semua murid-murid berkumpul terlebih dahulu di dataran perhimpunan untuk peringatan tentang disiplin semasa majlis dan tatacara mengambil makanan oleh Ustaz Zek dan bacaan doa makan. Lepas tu barulah ambil makanan ikut giliran kelas masing-masing bermula dengan murid-murid prasekolah, tahun 1,2 dan seterusnya.

(Klik pada gambar untuk paparan yang lebih besar dan jelas)

Layanan istimewa dari guru-guru

Bawah: Murid-murid Tahun 6 yang turut membantu

Dari Kiri: Faiz, Hasliza dan Daria

Prasekolah Raya!!

Keluarga Tajudin dan Daria

 

Make a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

8 Responses to “2011: Jamuan Aidilfitri”

RSS Feed for Weblog Prasekolah Budiman SK Tekek, Pulau Tioman Comments RSS Feed

Cikgu Mior best!!!!

Aku mcm cam je ayat komen kt atas ni.🙂

assalamualikum ..wah ..da bnk prubhn kat skolah ni..rndunnyaaa.teringt zaman sy kat skolah ni.sk tekek the best!!!!!terutama para guru2nya ..sir ridzuan jika masih ingt sy,tlong smpaikn salam dan maaf sy pd guru2 sk tekek andai sy buat slh waktu sy blajarkat sini dulu..halalkan sgala ilmu yg cikgu semua curahkan kpd sy.terima kasih banyk2..

Waalaikumussalam Huda..
Cikgu ingat kamu, cikgu-cikgu kamu yg lain pun ingat Huda. Terima kasih kerana masih ingat pada kami semua d sini dan yang paling penting terima kasih kerana meluangkan masa berkunjung di praskt.wordpress.com🙂
Semoga kamu sentiasa menempuh kejayaan pada masa depan.

cantiknye gamba2 pra sk tekek..jeles brilliant aulad tgk

Jgn jeles Ainko.. Gambar2 d brilliant aulad lagilah cantik, lagi2 set-set ABMnya..

cikgu baru tu muka mcm cgu zamri yg tkr ke sarawak.

Tu Shafizi namanya.. Tang sideburns tu yang nampak lebih kurang sama dgn zamri


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...