ASAT 2009 – Sukan Asrama

Posted on 20/04/2009. Filed under: Berita dan Rencana, Cerita Di Sini | Tags: , , |

Pada 18 April 2009 yang lalu, sekali lagi Anugerah Sukan Asrama Terbilang (ASAT) 2009 berlangsung di SMK Muadzam Shah, Pahang. Maka dengan bangganya skuad asrama SK Tekek menghantar 3 pasukan iaitu bola sepak, bola jaring dan sepak takraw.

Skuad Bola Sepak di bawah pimpinan En. Tajudin dan En. Widjayadi
Ustazah Norhayati dan Pn. Daria bersama pasukan bola jaring yang dibimbing.

Ustazah Norhayati dan Pn. Daria bersama pasukan bola jaring yang dibimbing.

Pasukan takraw di bawah latihan intensif En. Zulazri dan Ustaz Zek

Pasukan takraw di bawah latihan intensif En. Zulazri dan Ustaz Zek

Semua pasukan yang dihantar telah berjaya mencapai kemenangan iaitu johan bagi pasukan Bola Sepak dan Bola Jaring manakala pasukan sepak takraw berjaya menyadang tempat ketiga. Keputusan ini sekaligus mengiktiraf skuad SK Tekek sebagai juara keseluruhan karnival sukan ASAT 2009.

Tahniah kepada seluruh kontinjen! Semoga pada tahun-tahun hadapan kejuaraan sentiasa menjadi milik korang!!

Nak menang x? warming up dulu!

"Nak menang x? warming up dulu!"

Aku kejar bola ke.. bola yang kejar aku?

"Aku kejar bola ke.. bola yang kejar aku?"

Tinggi sikit! Aku nak lipat terus!

"Tinggi sikit! Aku nak lipat terus!"

Netball team in action!

Netball team in action!

Coaches in action..

Coaches in action..

Make a Comment

Leave a comment

5 Responses to “ASAT 2009 – Sukan Asrama”

RSS Feed for Weblog Prasekolah Budiman SK Tekek, Pulau Tioman Comments RSS Feed

syabas….

Terima kasih!

Tahniah.cayalah ketua jurulatih kita,cikgu tajudin and rakan2.

sila lawati laman blog http://asat2009.blogspot.com/ utk berita2 dan info ASAT peringkat kebangsaan di KL yg akan berlansung hujung minggu ini.

salam ziarah,teruskan usaha anda jayakan asrama


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...