Bila Hujan Melanda…

Posted on 04/04/2009. Filed under: Cerita Di Sini | Tags: |

Hari Sabtu minggu lepas, aku baru je habis buat kelas tambahan. Lebih kurang setengah jam, hujan mula turun. Tanah yang lembab mula semakin berair dan semakin lama semakin tinggi. Ha ha.. kesannya… aku, Mat Yie dan beberapa orang guru lain terpaksa la tunggu sampai la hujan berhenti. Tapi cemas juga lah aku, bimbang juga kelas aku masuk air. Tapi syukurlah, tinggi air hanya setakat melemaskan ibu jari kaki dan buku lali sahaja.

Sementara menunggu tu sempat juga la aku snap beberapa keping gambar untuk perkongsian bersama. Terima kasih kepada Mat Yie kerana sudi menjadi model untuk kali ini.

Pagi yang cerah.... kini makin gelap..

Pagi yang cerah.... kini makin gelap..

Bahaya! Boleh lemas ibu jari ni...

Bahaya! Boleh lemas ibu jari ni...

Ha.. kan dah cakap tadi!

Ha.. kan dah cakap tadi!

Sayup mata memandang

Sayup mata memandang

Awas, longkang di bawah!

Awas, longkang di bawah!

Make a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

6 Responses to “Bila Hujan Melanda…”

RSS Feed for Weblog Prasekolah Budiman SK Tekek, Pulau Tioman Comments RSS Feed

salam
itulah cabaran menjadi pendidik..

penulisan yang mantap..
teruskan usaha anda..

syamputra. PJ

Handsome nye cikgu yang pakai baju hitam merah 2. mcm jerry ratnam.boleh berkenalan?i single lagi.

Mana ada, gua pun tarak hensem macam ini cikgu.

Betul ah cakap syarul….emmmm….sapakah gerangan orangnya?

Cikgu ni boleh jadi pelakon filem. Contact i, pelakon segera diperlukan!

saya cikgu nezeri : apa khabar?


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: