Selamat Tahun Baru 2008

Posted on 01/01/2008. Filed under: Cerita Di Sini, Pra Buletin | Tags: , |

new year wish

Antara sedar dan tidak tahun 2007 telah pun selamat meninggalkan kita semua. Sob.. sob.. Sayonara 2007 never see you again..

Budak-budak aku pun dah masuk darjah 1 tahun ni. Ha ha…. pas ni makan kat kantin la korang pakai duit sendiri. Patutnya 3 hb nie budak sekolah dah masuk, termasuklah Prasekolah. Tapi nampak gayanya hari ni aku dan rakan-rakan seguruan aku masih lagi tak dapat mula bertugas. Laut bergelora… feri pun takleh jalan lagi. So nak tak nak hari Isnin juga lah baru jalan.. tu pun kalau keadaan baik.

Insyaallah kalau tiada aral melintang, sesi prasekolah 2008 bermula hari Isnin ni.

Apa-apapun Wish All The Best 4 2008..

Make a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

%d bloggers like this: